Як залишатися продуктивним протягом усього тижня



Генеральний директор Evernote Кріс О'Ніл виділив чотири речі, які допомагають йому залишатися продуктивним протягом усього тижня.

Привласнюйте кожному дню тижня якусь тематику
Легко втягнутися в нескінченний цикл електронних листів і зобов'язань. Щоб не потрапити в цю пастку, я призначаю «тему», над якою фокусуюсь кожного дня. Наприклад, в понеділок я приділяю час бізнесу Evernote,  вівторки зайняті спілкуванням з усією компанією, включаючи міжнародні офіси, а середа – маркетингом і роботою з аудиторією.






Плануйте наперед і виставляйте пріоритети
Я веду дев'ять різних Google-календарів, які відображають різні сфери в моєму житті: робота, подорожі, діти. Я зробив так, щоб вони показували квартальні цілі, щоб відстежувати мій прогрес і прогрес моєї команди.

Не дозволяйте листам займати вас
У мене є правило – я не перевіряю пошту вранці. Замість цього, я починаю день з завдань, які виписав собі напередодні ввечері. Головне, щоб першою в списку була найскладніша задача – щоб вистачило сил її вирішити.

Зведіть зустрічі до мінімуму
Раніше моя команда зустрічалася раз на два тижні. На такі зустрічі приходили десятки людей, тому вони не мали сенсу. Зараз я звів усі зустрічі до двох правил: бути присутніми має не більше ніж вісім чоловік, а кожна нарада повинна мати список обговорюваних питань. На зустрічах я також призначаю конкретній людині вести конспект бесіди, щоб потім поділитися з усіма.





Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Що таке БДСМ та які практики до нього відносять

Як розійтись з дівчиною

Як зашити шкіряні (кожані) речі. Як полагодити вироби з шкіри (кожі).

На які українські бренди варто звернути увагу

Цікаві факти про джинси.

Найприємніші чоловічі аромати | The Most Attractive Men's Fragrances

П’ять етапів ранкового пробудження (для тих, хто постійно ставить будильник на повтор)