📚5 надихаючих книг про бізнес, які повинен прочитати кожний



📘 "Rework". Джейсон Фрайд, Девід Хайнемайєр
Автори цієї захопливої книжки вкотре нагадують, що ми живемо в новiй реальності, в якій кожен вільний займатися бiзнесом. У книжці розповідається про те, як можна створювати власний бiзнес й отримувати всi потрiбнi для цього грошовi вливання. Іноді при цьому навiть не потрiбен офіс, бо за нинішніх часів можна працювати вдома i взаємодiяти з людьми, з якими ви нiколи не зустрiчалися.




📘 "Стратегія блакитного океану".Чан Кім, Рене Моборн 
Автори цієї книжки про конкуренцію розповідають, як створити бізнес, вільний від ринкових акул. У книзі демонструється прибутковість і зростання підприємства, процес розробки продуктивних ідей для максимізації попиту в ринковому океані, де конкуренція відсутня. Автори пропонують покрокові інструкції, що допомагають вивести організацію зі стану «кривавої» конкуренції і розробити нову модель.

📘 "Від нуля до одиниці". Пітер Тіль
Автор цієї книжки - перший інвестор Facebook, створив платіжну систему PayPal - вважає, що основа будь-якого успішного стартапу – унікальний продукт, що дає будь-якій компанії виграшний статус монополії. Таким чином, ця книга – це вправа, що тренує здатність мислити. Адже саме в цьому і полягає завдання стартапу: відчувати питаннями наявні ідеї і переосмислювати бізнес з нуля.

📘 "Ілон Маск. Tesla, SpaceX і шлях у фантастичне майбутнє". Ешлі Венс
Невловимий геній із Кремнієвої долини у цій оповіді не грішить ні замкнутістю, ні прописаною низьковуглеводневою дієтою. Він їздить на червоному седані Model S виробництва власної фірми Tesla і не терпить тих, хто, почувши слово «ні», опускає руки. Перетворити людей на колонізаторів космосу – ось мета життя цього чоловіка, який, за його власними словами, хоче померти з думкою, що на людство чекає яскраве майбутнє.



📘 "Величні за власним вибором". Джим Коллінз
На основі дев’ятирічних досліджень Коллінз і його колега Хансен вивели принципи створення великого та сталого підприємства в наші непередбачувані і насичені подіями часи. Автори розглядають так званих «десятикратників» — компаній, які за період дослідження отримали показники, що в 10 разів перевищують середні результати по галузі. При цьому успіх таких компаній багато в чому визначали подібні особисті якості та менеджерський стиль їх лідерів.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Найприємніші чоловічі аромати | The Most Attractive Men's Fragrances

Як розійтись з дівчиною

Що таке БДСМ та які практики до нього відносять

На які українські бренди варто звернути увагу

П’ять етапів ранкового пробудження (для тих, хто постійно ставить будильник на повтор)

100 віджимань за 42 дні.