10 порад бажаючим розбагатіти від найбагатшого американського інвестора Уоррена Баффета | 10 tips wanting to get rich from the richest American investor Warren Buffett




1. Реінвестується доходи

Коли ти заробляєш перші великі гроші, у тебе з'являється спокуса їх витратити. Не роби цього! Краще вклади їх в справу, яка видається тобі прибутковою. Я зрозумів це рано, ще навчаючись у старших класах. Ми з приятелем купили старий автомат для гри в пінбол і встановили його в перукарні. Виручені гроші ми не витратили, як вчинили б на нашому місці звичайні підлітки, а стали купувати інші автомати. До 26 років у мене було вже $ 174 000, що на сучасні гроші складає $ 1,4 мільйона

2. Будь готовий відрізнятися

Не приймай рішень, покладаючись на те, що говорять інші. Коли я почав керувати грошима, зібравши з декількох інвесторів $ 100 000, мене називали диваком і передбачали мені провал. Але 14 років потому я закрив партнерство, і воно коштувало понад $ 100 мільйонів. Для мене ринок - це всього лише те, що роблять всі інші. Щоб бути вище ринку, необхідно вимірювати себе за своєю внутрішньою шкалою, судячи себе за своїми власними стандартами, а не громадським.

3. Не «смокчи великий палець»

Заздалегідь збирай всю інформацію, швидко приймай рішення і дотримуйся його. Непотрібне сидіння і обдумування я називаю «смоктанням великого пальця». Коли мені пропонують увійти в справу або інвестувати гроші, я запитую, скільки це буде коштувати, що я з цього матиму, - і практично відразу говорю своє рішення

4. Домовляйся про все на березі

Усі спірні питання, особливо грошові, треба вирішити до старту. Я отримав цей гіркий урок ще до бізнесу з ігровими автоматами. Дідусь найняв мене і мого товариша навести порядок у своєму магазині. Ми протягом 5 годин тягали важкі ящики, а коли закінчили, дід дав нам 90 центів на двох. Я був вражений такою несправедливістю.

5. У бізнесі немає дрібниць

Я щиро захоплювався своїм приятелем, який додумався пофарбувати тільки ту стіну офісу, яка виходила на дорогу, і таким чином зекономив на фарбі. Вчися економити на дрібницях, це набагато збільшить твої доходи.




6. Живи за коштами

Не лізь у борги. Життя в кредит ще нікого не зробила мільйонером. Я жодного разу за все своє життя не позичав гроші, а намагався завжди спочатку заробити, а потім обійтися тим, що є. Моя порада боржнику - торгуйся з кредиторами, щоб заплатити, скільки можеш. А коли закриєш борги, працюй над тим, щоб зібрати хоча б невелику суму, яку можна пустити в справу.

7. Будь наполегливий

Завзятістю і наполегливістю з меншим капіталом можна досягти більшого, ніж більш забезпечений суперник. У 1983 році я купив компанію лише тому, що мені сподобалося, як веде справу її засновниця, іммігрантка з Росії. З господині маленького магазинчика вона перетворилася на справжню легенду галузі, відкривши мережа меблевих магазинів по всій Америці.

8. Вчасно виходь з гри

Будучи підлітком, я потрапив у халепу, поставив один раз і програв. Щоб відшкодувати втрату, я поставив знову і знову програв. Це був тижневий заробіток. Але я знайшов у собі сили піти і більше ніколи не повторював цієї помилки.

9. Оцінюй ризики

У 1995 році, роботодавець мого сина Хауі, був звинувачений ФБР у фіксуванні цін. Я порадив Хауі уявити собі найгірший і найкращий сценарії компанії. Він швидко зрозумів, що ризики набагато переважають будь-які потенційні вигоди і пішов на наступний день. Став собі питання «І що потім?» - Це допоможе представити всі можливі наслідки і зробити правильний вибір.

10. З'ясуй, в чому сенс успіху

Незважаючи на свій стан, я ніколи не вимірюю успіх в доларах. Доживши до солідного віку, я зрозумів - успіх у житті вимірюється не грошима, а кількістю людей, яких ти любиш, і які люблять тебе.



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Як розійтись з дівчиною

Що таке БДСМ та які практики до нього відносять

П’ять етапів ранкового пробудження (для тих, хто постійно ставить будильник на повтор)

На які українські бренди варто звернути увагу

Найприємніші чоловічі аромати | The Most Attractive Men's Fragrances

Цікаві факти про джинси.