Сім правил чоловічого стилю від Тома Брауна | Tom Brown


Правила чоловічого стилю від дизайнера Тома Брауна (для любителів класики):
 1. Не розумію, чому багато людей вважають повсякденний одяг більш зручним. Особисто мені в костюмі не менше комфортно, ніж в інших речах. 

2. «Вогненні колісниці», «Смерть у Венеції», «На північ через північний захід» і «Афера Томаса Крауна» - ось частина моїх улюблених фільмів. Вони неймовірно надихаючі для чоловічого стилю. 
3. Хлопці не повинні особливо витрачатися на зачіску. У Chelsea Barbers в Нью-Йорку я плачу 30 доларів. Ціна завищена, але я дуже вірний жінці, яка працює там. 

4. Сумно, що мобільний телефон замінив наручні годинники в ролі визначника часу. Я от ношу вінтажні годинники. 
5. Що стосується взуття, тобі достатньо кількох пар броги або оксфордів. Це класика. У місті я ношу тільки чорні туфлі, а коричневі - це заміський варіант. 

6. Костюми кольору хакі, а також лляні в смужку - це для літа. Шорти ж я ношу круглий рік, з брогами і тенісними шкарпетками. А ось сандалії я ні за що не взую, хоча, звичайно, ніколи не говори ніколи.
 7. Мені подобається чоловічий стиль кінця 50-х - початку 60-х років. Той час відрізнялося одноманітністю і відсутністю вибору. Це були останні часи особливого американського стилю. Зараз все змішується і гомогенізується.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Найприємніші чоловічі аромати | The Most Attractive Men's Fragrances

Як розійтись з дівчиною

Що таке БДСМ та які практики до нього відносять

На які українські бренди варто звернути увагу

100 віджимань за 42 дні.

П’ять етапів ранкового пробудження (для тих, хто постійно ставить будильник на повтор)