Трохи про всесвітньо відомий Бренд Ray-Ban
-->
Історія легендарного бренду Ray-Ban Бере початок в кінці двадцятих років минулого століття. Авіаційна промисловість стрімко розвивалася. У 1927 році пілот Лінденберг здійснив перший переліт через Атлантичний океан на моноплані «The Spirit of St.Louis». Розвинені країни активно вкладали кошти в розвиток військової авіації. Відкрилися комерційні авіалінії і скоро небеса заповнилися крилатими машинами.Але там за хмарами залишались проблеми. Однією з найсерйознішою проблемою став блиск - яскравий, сліпучий очі пілотів блиск. Це було так болісно, що у пілотів американської армії з'являлася нудота і головний біль.
Baush & Lomb - Anti-Glare - Ray-BanУ 1929 році лейтенант Джон Мак-Креді з ВВС США звернувся до компанії «Baush & Lomb» з проханням розробити захисні окуляри, які охороняли б очі від блиску, так, щоб пілот ясно і чітко міг бачити навколишній простір. Вчені фахівці компанії прийняли виклик і приступили до дослідження світлових ефектів і впливу на зір сильних джерел світла.Компанія, яка вже тоді була лідером в області оптики, зуміла розробити скляну оптичну лінзу, здатну затримувати значну частину видимого світла, зберігаючи при цьому можливість чіткого огляду. В результаті були створені окуляри з зеленими відбивають лінзами, які затримували ультрафіолетові та інфрачервоні промені і забезпечували високу чіткість зору. Ці лінзи зеленого кольору отримали назву Anti-Glare.Пілоти військово-повітряних сил США нарешті отримали захисні окуляри, здатні не тільки позбавити їх від сліпучого блиску очі, але також і послужити перешкодою для інфрачервоного та ультрафіолетового випромінювання.У 1936 році компанія «Baush & Lomb» ознайомила потенційних споживачів з першою, призначеної для серійного виробництва, моделлю сонцезахисних окулярів, що отримала назву «Anti-Glare». Вони мали пластмасову оправу і коштували 3,75 долара США за пару - в 15 разів дорожче інших сонцезахисних окулярів, що були тоді на ринку. У 1937 році, «Baush & Lomb» організувала власне дослідження можливостей широкого збуту свого виробу.Першим кроком до завоювання популярності стала зміна назви з «Anti-Glare» на «Ray-Ban». Це торгова назва було зареєстровано в Бюро патентів і торгових найменувань США в1937 році. Двома місяцями пізніше реклама сонцезахисних окулярів «Ray-Ban (R)» з'явилася на сторінках газет і журналів.Другим кроком став випуск великих сонячних окулярів Large Metal - вони нагадували ті, які носили авіатори. Модель для професійних пілотів Large Metal протягом сімдесяти років залишається в строю, користуючись незмінним довірою авіаторів всіх рангів.На початку сорокових років компанія направила значну частину своїх виробничих і науково-дослідних ресурсів на потреби оборони. Але одна з розробок знайшла застосування і на ринку сонцезахисних окулярів - це були лінзи з градієнтним дзеркальним покриттям.Окуляри Large Metal з градієнтним дзеркальним покриттям вперше поступили в продаж в 1948 році. Сьогодні ця технологія використовується в окулярах для водіїв Ray-Ban Driving Glass B-15 TGM (TM).У 1952 стався справжній переворот в історії розвитку сонцезахисних окулярів: компанія «Baush & Lomb» розробила нейтральні лінзи зі значним коефіцієнтом світлопоглинання, які могли знайти широке застосування. Цим новим лінзам сірого відтінку, пропускали 15% видимого світла, було присвоєно найменування Ray-Ban G-15 (R). І до цього дня, вони залишаються найбільш популярними.У повоєнні 50-ті, коли слава і вплив Голлівуду стали набувати загальносвітовий характер, а В'єтнамський синдром з його антимілітаристським духом освоювався поки ще французами, з'явилася знаменита модель Wayfarer, що поклала початок світової слави Ray-Ban.Модель придбала популярність за межами вузького професійного кола пілотів, знайшовши масу шанувальників серед голлівудських кінозірок.У наш час очки Ray-Ban стали зразком якості і модного дизайну при збереженні власного неповторного стилю і традицій. Контроль якості очок, мабуть, може змагатися з будь-яким сучасним італійським брендом.Недарма, нині виробництвом очок марки Ray-Ban займається гігант очкової оптики італійський концерн Luxottica Group. Щорічно в світі більше 8 мільйонів чоловік віддають перевагу очками під нев'янучої маркою Ray-Ban.
Значущі події історії Ray-Ban
Останні технічні новинки Ray-Ban
Кращі в світі сонцезахисні окуляриТаке стверджувати не може ніхто з інших виробників сонцезахисних окулярів.Ray-Ban може дозволити собі стверджувати це, спираючись на своє лідируюче положення в області технології, чудової якості продукції, а також відданості загальній ідеї і таланту своїх співробітників.Марка Ray-Ban заслужено здобула популярність по всьому світу завдяки своїм відмінним оптичним властивостям, якості і немінливй стилю. Це одне з тих назв, які асоціюються з чудовою якістю і незрівнянної ефективністю, виробленими в півстолітній невтомній боротьбі за лідерство в галузі технології. Ось чому компанія «Baush & Lomb» розпочала свій шлях, встановлюючи високі стандарти і перевершуючи їх. Вона продовжує робити це й сьогодні, укладаючи все нові і нові цеглини в будівлю успіху сонцезахисних окулярів Ray-Ban
Baush & Lomb - Anti-Glare - Ray-BanУ 1929 році лейтенант Джон Мак-Креді з ВВС США звернувся до компанії «Baush & Lomb» з проханням розробити захисні окуляри, які охороняли б очі від блиску, так, щоб пілот ясно і чітко міг бачити навколишній простір. Вчені фахівці компанії прийняли виклик і приступили до дослідження світлових ефектів і впливу на зір сильних джерел світла.Компанія, яка вже тоді була лідером в області оптики, зуміла розробити скляну оптичну лінзу, здатну затримувати значну частину видимого світла, зберігаючи при цьому можливість чіткого огляду. В результаті були створені окуляри з зеленими відбивають лінзами, які затримували ультрафіолетові та інфрачервоні промені і забезпечували високу чіткість зору. Ці лінзи зеленого кольору отримали назву Anti-Glare.Пілоти військово-повітряних сил США нарешті отримали захисні окуляри, здатні не тільки позбавити їх від сліпучого блиску очі, але також і послужити перешкодою для інфрачервоного та ультрафіолетового випромінювання.У 1936 році компанія «Baush & Lomb» ознайомила потенційних споживачів з першою, призначеної для серійного виробництва, моделлю сонцезахисних окулярів, що отримала назву «Anti-Glare». Вони мали пластмасову оправу і коштували 3,75 долара США за пару - в 15 разів дорожче інших сонцезахисних окулярів, що були тоді на ринку. У 1937 році, «Baush & Lomb» організувала власне дослідження можливостей широкого збуту свого виробу.Першим кроком до завоювання популярності стала зміна назви з «Anti-Glare» на «Ray-Ban». Це торгова назва було зареєстровано в Бюро патентів і торгових найменувань США в1937 році. Двома місяцями пізніше реклама сонцезахисних окулярів «Ray-Ban (R)» з'явилася на сторінках газет і журналів.Другим кроком став випуск великих сонячних окулярів Large Metal - вони нагадували ті, які носили авіатори. Модель для професійних пілотів Large Metal протягом сімдесяти років залишається в строю, користуючись незмінним довірою авіаторів всіх рангів.На початку сорокових років компанія направила значну частину своїх виробничих і науково-дослідних ресурсів на потреби оборони. Але одна з розробок знайшла застосування і на ринку сонцезахисних окулярів - це були лінзи з градієнтним дзеркальним покриттям.Окуляри Large Metal з градієнтним дзеркальним покриттям вперше поступили в продаж в 1948 році. Сьогодні ця технологія використовується в окулярах для водіїв Ray-Ban Driving Glass B-15 TGM (TM).У 1952 стався справжній переворот в історії розвитку сонцезахисних окулярів: компанія «Baush & Lomb» розробила нейтральні лінзи зі значним коефіцієнтом світлопоглинання, які могли знайти широке застосування. Цим новим лінзам сірого відтінку, пропускали 15% видимого світла, було присвоєно найменування Ray-Ban G-15 (R). І до цього дня, вони залишаються найбільш популярними.У повоєнні 50-ті, коли слава і вплив Голлівуду стали набувати загальносвітовий характер, а В'єтнамський синдром з його антимілітаристським духом освоювався поки ще французами, з'явилася знаменита модель Wayfarer, що поклала початок світової слави Ray-Ban.Модель придбала популярність за межами вузького професійного кола пілотів, знайшовши масу шанувальників серед голлівудських кінозірок.У наш час очки Ray-Ban стали зразком якості і модного дизайну при збереженні власного неповторного стилю і традицій. Контроль якості очок, мабуть, може змагатися з будь-яким сучасним італійським брендом.Недарма, нині виробництвом очок марки Ray-Ban займається гігант очкової оптики італійський концерн Luxottica Group. Щорічно в світі більше 8 мільйонів чоловік віддають перевагу очками під нев'янучої маркою Ray-Ban.
- Сонцезахисні окуляри Ray-Ban були першими, створеними для армії в США в 1929 році. Ці окуляри нового типу здатні були захистити очі пілотів від яскравого світла на великих висотах і в той же час забезпечували гарну видимість і коректну передачу кольору.
- 1936: Сонцезахисні окуляри Ray-Ban, відомі тоді як «противідблискуючі», представлені широкій публіці. Перша модель представляє собою пластикову оправу «авіаційної» форми.
- 1937: Торгова марка Ray-Ban зареєстрована і вперше з'являється в рекламних оголошеннях.
- 1952: Випущено окуляри в стилі Wayfarer. Завдяки простим чітким лініям і зручності окуляри Wayfarer моментально стають класикою.
- 1961: Ставши лідером на ринку, Ray-Ban починає тривалу співпрацю з Голлівудом, домагаючись демонстрації своєї продукції у фільмі «Сніданок у Тіффані», в якій Одрі Хепберн з'являється в окулярах колекції Wayfarer.
- 1960-е: Випущені серії Olympian I і II, а також Balorama.
- 1980: Перший випуск сімейства Wings. Новий революційний стиль бренду: модель унісекс, що поєднує зручність Aviator з вперше з'явилася єдиної лінзою, що надає очками футуристичний вигляд, і до цього дня не вийшла з моди.
- 1999: Luxottica Group набуває бренд Ray-Ban.
- 2003: Перше розширення лінії - випуск колекцій Ophthalmic і Junior.
- 2004: Випуск колекції Junior Ophthalmic.
Останні технічні новинки Ray-Ban
- Лінзи Ray-Ban RB-50 ™ представляють собою новітню розробку технології дзеркальних фотохромних лінз. У нормальних умовах їх здатність до світлопоглинання становить 80-90%. В екстремальних умовах - при знижених температурах і значної інтенсивності сліпучого очі світла - світлопоглинання досягає 92%.
- Лінзи Ray-Ban RB-50 Ultra, які відкрили нову еру, зашиті зору від сліпучого світла. Вони дають практично повний захист від поляризованого концентрованого світла - світив плям світла, відбитого від поверхні снігу або води.
- Скло RB-50 Ultra поєднують в собі переваги стекол RB-50 зі здатністю поглинання поляризованого світла. Поглинання поляризованого світла неймовірно - до 99,97%. Майбутнє лінз Ray-Ban стане продовженням історії технологічних успіхів, подальшого поліпшення якості і не застарілого стилю, що послужить гарантією того, що вони надалі будуть залишатися світовим лідером.
Кращі в світі сонцезахисні окуляриТаке стверджувати не може ніхто з інших виробників сонцезахисних окулярів.Ray-Ban може дозволити собі стверджувати це, спираючись на своє лідируюче положення в області технології, чудової якості продукції, а також відданості загальній ідеї і таланту своїх співробітників.Марка Ray-Ban заслужено здобула популярність по всьому світу завдяки своїм відмінним оптичним властивостям, якості і немінливй стилю. Це одне з тих назв, які асоціюються з чудовою якістю і незрівнянної ефективністю, виробленими в півстолітній невтомній боротьбі за лідерство в галузі технології. Ось чому компанія «Baush & Lomb» розпочала свій шлях, встановлюючи високі стандарти і перевершуючи їх. Вона продовжує робити це й сьогодні, укладаючи все нові і нові цеглини в будівлю успіху сонцезахисних окулярів Ray-Ban
Коментарі
Дописати коментар