Трохи про всесвітньо відомий Бренд Ray-Ban

-->

Солнцезащитные очки Ray-Ban Active LifestyleІсторія легендарного бренду  Ray-Ban Бере початок в кінці двадцятих років минулого століття. Авіаційна промисловість стрімко розвивалася. У 1927 році пілот Лінденберг здійснив перший переліт через Атлантичний океан на моноплані «The Spirit of St.Louis». Розвинені країни активно вкладали кошти в розвиток військової авіації. Відкрилися комерційні авіалінії і скоро небеса заповнилися крилатими машинами.Але там за хмарами залишались проблеми. Однією з найсерйознішою проблемою став блиск - яскравий, сліпучий очі пілотів блиск. Це було так болісно, ​​що у пілотів американської армії з'являлася нудота і головний біль.

Baush & Lomb - Anti-Glare - Ray-BanУ 1929 році лейтенант Джон Мак-Креді з ВВС США звернувся до компанії «Baush & Lomb» з проханням розробити захисні окуляри, які охороняли б очі від блиску, так, щоб пілот ясно і чітко міг бачити навколишній простір. Вчені фахівці компанії прийняли виклик і приступили до дослідження світлових ефектів і впливу на зір сильних джерел світла.Компанія, яка вже тоді була лідером в області оптики, зуміла розробити скляну оптичну лінзу, здатну затримувати значну частину видимого світла, зберігаючи при цьому можливість чіткого огляду. В результаті були створені окуляри з зеленими відбивають лінзами, які затримували ультрафіолетові та інфрачервоні промені і забезпечували високу чіткість зору. Ці лінзи зеленого кольору отримали назву Anti-Glare.Пілоти військово-повітряних сил США нарешті отримали захисні окуляри, здатні не тільки позбавити їх від сліпучого блиску очі, але також і послужити перешкодою для інфрачервоного та ультрафіолетового випромінювання.У 1936 році компанія «Baush & Lomb» ознайомила потенційних споживачів з першою, призначеної для серійного виробництва, моделлю сонцезахисних окулярів, що отримала назву «Anti-Glare». Вони мали пластмасову оправу і коштували 3,75 долара США за пару - в 15 разів дорожче інших сонцезахисних окулярів, що були тоді на ринку. У 1937 році, «Baush & Lomb» організувала власне дослідження можливостей широкого збуту свого виробу.Першим кроком до завоювання популярності стала зміна назви з «Anti-Glare» на «Ray-Ban». Це торгова назва було зареєстровано в Бюро патентів і торгових найменувань США в1937 році. Двома місяцями пізніше реклама сонцезахисних окулярів «Ray-Ban (R)» з'явилася на сторінках газет і журналів.Другим кроком став випуск великих сонячних окулярів Large Metal - вони нагадували ті, які носили авіатори. Модель для професійних пілотів Large Metal протягом сімдесяти років залишається в строю, користуючись незмінним довірою авіаторів всіх рангів.На початку сорокових років компанія направила значну частину своїх виробничих і науково-дослідних ресурсів на потреби оборони. Але одна з розробок знайшла застосування і на ринку сонцезахисних окулярів - це були лінзи з градієнтним дзеркальним покриттям.Окуляри Large Metal з градієнтним дзеркальним покриттям вперше поступили в продаж в 1948 році. Сьогодні ця технологія використовується в окулярах для водіїв Ray-Ban Driving Glass B-15 TGM (TM).У 1952 стався справжній переворот в історії розвитку сонцезахисних окулярів: компанія «Baush & Lomb» розробила нейтральні лінзи зі значним коефіцієнтом світлопоглинання, які могли знайти широке застосування. Цим новим лінзам сірого відтінку, пропускали 15% видимого світла, було присвоєно найменування Ray-Ban G-15 (R). І до цього дня, вони залишаються найбільш популярними.У повоєнні 50-ті, коли слава і вплив Голлівуду стали набувати загальносвітовий характер, а В'єтнамський синдром з його антимілітаристським духом освоювався поки ще французами, з'явилася знаменита модель Wayfarer, що поклала початок світової слави Ray-Ban.Модель придбала популярність за межами вузького професійного кола пілотів, знайшовши масу шанувальників серед голлівудських кінозірок.У наш час очки Ray-Ban стали зразком якості і модного дизайну при збереженні власного неповторного стилю і традицій. Контроль якості очок, мабуть, може змагатися з будь-яким сучасним італійським брендом.Недарма, нині виробництвом очок марки Ray-Ban займається гігант очкової оптики італійський концерн Luxottica Group. Щорічно в світі більше 8 мільйонів чоловік віддають перевагу очками під нев'янучої маркою Ray-Ban.
Солнцезащитные очки Ray-Ban Predator 
Значущі події історії Ray-Ban 
  • Сонцезахисні окуляри Ray-Ban були першими, створеними для армії в США в 1929 році. Ці окуляри нового типу здатні були захистити очі пілотів від яскравого світла на великих висотах і в той же час забезпечували гарну видимість і коректну передачу кольору. 
  • 1936: Сонцезахисні окуляри Ray-Ban, відомі тоді як «противідблискуючі», представлені широкій публіці. Перша модель представляє собою пластикову оправу «авіаційної» форми. 
  • 1937: Торгова марка Ray-Ban зареєстрована і вперше з'являється в рекламних оголошеннях. 
  • 1952: Випущено окуляри в стилі Wayfarer. Завдяки простим чітким лініям і зручності окуляри Wayfarer моментально стають класикою. 
  • 1961: Ставши лідером на ринку, Ray-Ban починає тривалу співпрацю з Голлівудом, домагаючись демонстрації своєї продукції у фільмі «Сніданок у Тіффані», в якій Одрі Хепберн з'являється в окулярах колекції Wayfarer. 
  • 1960-е: Випущені серії Olympian I і II, а також Balorama. 
  • 1980: Перший випуск сімейства Wings. Новий революційний стиль бренду: модель унісекс, що поєднує зручність Aviator з вперше з'явилася єдиної лінзою, що надає очками футуристичний вигляд, і до цього дня не вийшла з моди. 
  • 1999: Luxottica Group набуває бренд Ray-Ban. 
  • 2003: Перше розширення лінії - випуск колекцій Ophthalmic і Junior. 
  • 2004: Випуск колекції Junior Ophthalmic. 

Останні технічні новинки Ray-Ban
Солнцезащитные очки Ray-Ban Wayfarer
  • Лінзи Ray-Ban RB-50 ™ представляють собою новітню розробку технології дзеркальних фотохромних лінз. У нормальних умовах їх здатність до світлопоглинання становить 80-90%. В екстремальних умовах - при знижених температурах і значної інтенсивності сліпучого очі світла - світлопоглинання досягає 92%. 


    Солнцезащитные очки Ray-Ban Wings
  •  Лінзи Ray-Ban RB-50 Ultra, які відкрили нову еру, зашиті зору від сліпучого світла. Вони дають практично повний захист від поляризованого концентрованого світла - світив плям світла, відбитого від поверхні снігу або води. 


    Солнцезащитные очки Ray-Ban Vagabond
  • Скло RB-50 Ultra поєднують в собі переваги стекол RB-50 зі здатністю поглинання   поляризованого світла. Поглинання поляризованого світла неймовірно - до 99,97%. Майбутнє лінз Ray-Ban стане продовженням історії технологічних успіхів, подальшого поліпшення якості і не застарілого стилю, що послужить гарантією того, що вони надалі будуть залишатися світовим лідером. 

Кращі в світі сонцезахисні окуляриТаке стверджувати не може ніхто з інших виробників сонцезахисних окулярів.Ray-Ban може дозволити собі стверджувати це, спираючись на своє лідируюче положення в області технології, чудової якості продукції, а також відданості загальній ідеї і таланту своїх співробітників.Марка Ray-Ban заслужено здобула популярність по всьому світу завдяки своїм відмінним оптичним властивостям, якості і немінливй стилю. Це одне з тих назв, які асоціюються з чудовою якістю і незрівнянної ефективністю, виробленими в півстолітній невтомній боротьбі за лідерство в галузі технології. Ось чому компанія «Baush & Lomb» розпочала свій шлях, встановлюючи високі стандарти і перевершуючи їх. Вона продовжує робити це й сьогодні, укладаючи все нові і нові цеглини в будівлю успіху сонцезахисних окулярів Ray-Ban 
Солнцезащитные очки Ray-Ban Round Metal Солнцезащитные очки Ray-Ban Outdoorsman Солнцезащитные очки Ray-Ban TitaniumСолнцезащитные очки Ray-Ban Olympian

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Найприємніші чоловічі аромати | The Most Attractive Men's Fragrances

Як розійтись з дівчиною

Що таке БДСМ та які практики до нього відносять

На які українські бренди варто звернути увагу

П’ять етапів ранкового пробудження (для тих, хто постійно ставить будильник на повтор)

100 віджимань за 42 дні.