Як створити бренд: етапи розробки бренду





1. Дослідження та аналіз
Розробка нового бренду починається з дослідження потреб людини та запитів ринку.

2. Визначення цільової аудиторії
У кожної групи товарів є своя аудиторія. Щоб утримати її, потрібно розуміти, за що саме люблять цей товар.

3. Створення ідеї та місії
Купуючи речі, техніку і продукти, люди воліють отримувати разом з ними певні емоції і образи. Головна ідея кожного бренду – це виділення серед конкурентів. Місією може бути зручність використання продукту, сімейні цінності, привабливий імідж людини, яка користується продуктом, і багато інших.




4. Неймінг
Назва компанії та товару – це ціле мистецтво. Назва повинна відображати суть бренду, його посил споживачеві. І це потрібно вкласти в одне-два слова.

5. Дизайн
Відштовхуючись від усіх передумов, дизайнери розробляють оформлення приміщень, одягу персоналу, упаковки товару, промо-матеріалів, сайту та інших іміджевих компонентів. Кожна риска, кожен колір або поєднання повинні мати сенс і нести повідомлення.

6. Рекламна кампанія
Отже, все готово, і пора виводити бренд у світ. Запустити ролики на телебаченні, підготувати партнерський контент для сайтів, надрукувати листівки для роздачі, розкрутити групи в популярних соцмережах, розробити брендбук, оголосити привабливу акцію або організувати діловий прийом. Засобів для реклами – безліч.

Це основні етапи, але бренд – живий організм, що розвивається, його потрібно виховувати і направляти, коректувати і підтримувати. І тоді він зможе виконати свою головну мету – зміцнити позиції компанії і захистити продукт.



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Що таке БДСМ та які практики до нього відносять

Як розійтись з дівчиною

Цікаві факти про джинси.

Як зашити шкіряні (кожані) речі. Як полагодити вироби з шкіри (кожі).

На які українські бренди варто звернути увагу

П’ять етапів ранкового пробудження (для тих, хто постійно ставить будильник на повтор)

Найприємніші чоловічі аромати | The Most Attractive Men's Fragrances